Sunday, July 5, 2009

harini.monday..ank2..dua2..gi.sek.tgggllah.aku.dgn.ank2.sedara...n,m.mertua..
apa.aku..nk.msk,harini???ank2.sedara..blk.sek.agama..msti.lapo..
aku.nk.msk.apa..yea??
ntah..la....
pening.aku..fkr.nk.msk.apa..
kalo..ikykn.mls..msk.......
aku.nk.msk..lmbt.skt..tapi..dh.ank.sdra..dok..naga.aku..
terpaksala..msk.cpt..kalo.ikt..hati.aku..
kalo.aku..dok..sndiri..dgn..family.aku..je..
aku....msk.lmbt..skt..coz...ank.bkn.nk.mkn.pon.
ank2..aku..suka.mkn.petang....
dlm.kul.3.....
dua2..tu..sama.je...hubby.aku.pon.kerja..pagi...
petang..blk.kerja..baru..makan.....
tk.tayuu..nk.msk.apa...........hu.hu..hu..
mm..aty..psn..msk..tomyam....
aku...akn.msk...
tapi..aku,kena.buat..2..gulai.....
coz..laki.aku....tkmkn..tomyam...
kena..la..aku.msk..2gulai..sayur..smbl,udng..n..ikn.grng..untuk..ank..yg.boy....

No comments:

Post a Comment