Sunday, July 5, 2009

bosannnn.....

now,kul 10.30..hubby.aku.kluar..tk.tayuugi.mana..hmmmm.,enthla..hobi.dia..
nk,buat.cmne..dok.la.aku.sorang..buat.catatan..ni...
dh.tak.tau..nk..buat..apa....kdg2 aku rasa,,hdp ni mmbosankan...
hmmmm......sblm aku.buat.catatan.ni.aku.mmbaca..majalh..
habis.satu...buku.aku.baca...so...aku.bosannn....nk.buat.apalgi..chatng..mm
dh.2.hari..aku.tak.chattng......aku..tkde,,,mood.......
seharian..aku.mmbaca....memmbaca..dan.memmbaca...
ank..aku.sorng..dh..tido..
sorang..lagi..mngamuk..adik.main.recoder..hlng....
tapi.akhirnya..jumpa.juga..
ank.prmpuan..aku.mmg..cuai.........
bila.dia..nk,berubah..aku.pun.tak..tayuuuu......
hu.hu.hu..mlehh.nk.mrh..biarkn..je...pjk..pon.tak.mo..so..aku.buat..tk.tayuuuu...
eeeeee..kdg2..aku..skt.jiwa...tapi.kalo.tkde..ank..ssh.lak...
itulah.harta.kita....ank..aku.2je....tapi..kalo.gdh.mcm..10..he..he..he
naik.skt..otk.aku..kalo.diorng.gdh...
tapi.bdk2.apa.tayuuuu......
so....aku..diamkn.je..kalo.dh..trk..sngt,baru.aku.tegur....
kalo..tk.mo.dngr..gak...aku.lak.jadi..tarzan..
ha.ha.ha.....mnjerit,mcm.org.gila......he.he..he...

No comments:

Post a Comment