Wednesday, August 17, 2011

kerabu apple suhun n nugget...........sebenarnya aku nk buat kerabu mangga.. tapi mangga tarak MANGGA PINTU GATE ada.. tkleh buat kerabu.. hhee dlm peti ais ada apple..aku belasah APPLE le.. jnji ada msm2.. aku bg sikit jiran aku.. mk mertua aku ckp sedap.. aku buat ni ats pemntaan aty, coz dia suka kerabu........
lagipon smlm 16.08.11..abg kerja direct aku bekalkan dia mehon.. so.. mmndngkn dia tak blk kerja kul 4ptg smpai 8 pagi.. aku buat le kerabu ni.. abg jgn hrp nk mkn kerabu ni.. huhuh

ni lak. sup makaroni ayam.. nidal nak... nmpk bermnyak padahal aku tumis, sesudu je mnyknya.. huhuhu... aku guna sup punjut n rempah sup.. tapi spagheti lagi sedap dr makaroni aku rasa.. ni pon permintaan ank aku nidal.. coz dia posa.. aku buatkan.. harini .'''aku buat mknn kesukaan ank aku, tapi bukan abng... dia tkkn mkn ayam bagai ni. huhuhu
ni lak kari ramunggei ''dulu aku ada kwn.'' aku pernh cite, mengenai kari ramungai dgn udang.. dia tak tau, apa itu ramunggei..'' seandainya dia tgok blog sengal aku..
aku nk katakn padanya.. inilah kacang ramunggei.or di johor org panggil kacang kelo, mnyk sedap ma'' manis... selain dr kari dgn udang, dgn ikn , daging, pon boleh, boleh di buat dalca, gulai lemak...

No comments:

Post a Comment