Thursday, November 5, 2009

GULAI LEMAK KETAM..

Resepinya...
mcm , lala masak lemak....

bukan susah,,, yg susah nak siang
kulit ketam je.. renyah sikit kerjanya kalo malas..
kalo rajin. smua pon boleh..
aleh kerana , huby aku.. suka makan ketam.. tapi tak pndai.. kluarkan isi dia..
masa siang ketam...
aku, ketuk bhgian keting dia..(yg sepit beso tu)sampai keluar isi.. n senng nk mkn.. aku ketuk bahagian keras,, tu....
Sapa yg khwn dgn aku.. "kira untungle.". tak pyh buat kerja susah nk makan.. AKU AKN TOLONG KELUARKAN ISI KETAM TU.. hahhahhah... puji diri....
tapi,...ank aku ..nidal tak mkn ketam..
dia geli..
tmbh dia teringat ENCIK CRAB.. dlm "SPONGEBOB SQUARE PANTS"
FILET KETAM DIA MKN.. COZ dia tk nmpk kulit ketam..
mcm-mcm..
ATY lak,, ikut mood..
kdg-kdg nak..
kdg-kdg mals...
mcm-mcm ank -anak aku ni.. sih....
susah....
kdg2 penat masak .... tknk makan.. grrrrrrrrrrr

geram aku.......
huby aku lak..
makn memilih.... susah gak...
kalo aku ,msk pengat ke bubur ke..
dia bkn mkn.. !!!mkn sesudu.. nk jaga hati aku je...!!!!
n malas..aku.. nak masak.. benda-benda mcm tu......
aku pon kurang mkn manis. takut
keturunan ada kncing manis..
mcmne elak pon.. msti kena gak kan..!!!
so, beringat sblm kena..
huhuhuhu.................

No comments:

Post a Comment