Monday, August 10, 2009

AL-KISAH

HARINI 10.08.09.SEPATUTNYA AKU MSUK WAD.
TAPI WAD FULL. RAMAI PSKT H1N1. SO AKU TKNK TANGGUNG,RISIKO..
WAD FRST CLASS PON FULL... so aku buat rwtn pskt luar.. tekanan darah rendah sngt..
oksigen nk smpai ke otak pon ada masaalh. aku kena masuk air n oksigen.dari kul 9.30 mlm sampai kul 2 pagi.aku dptkn rwatn .. wad smua full aku kena blk rmh.,pagi kul 9 aku buat rwtn lagi.okay skt dari smlm cuma aku ssh nk imbng bdn mcm nk pitam.
hari khamis ni aku kena buat rawatan sususlan...aku dh X-RAY..taoi alhamdulilah
paru-paru aku tkde msaalah.maybe aku terlampau penat.
petng ni juga kau dpt khbr bruk.
pakcik yunus, org kuat taman ni,meninggal dunia kena heart attack.semasa sdng, mngecat rumah
arwah pakcik ni baik dgn aku. dia la panggil aku bdk skuter merah.aku berdoa agar rohnya dicucurirahmat dan aku berdoa semoga rohnya ditempatkan didalam golongan orng-org yg beriman aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..al-fatihah

No comments:

Post a Comment