Saturday, April 30, 2011

MEE REBUS ANA.. hehe.. ni le kali kedua aku buat mee rebus slps khwn dkt2 nk 15thn...pertama kali aku buat slps khwn 3 thn... , n baru2 ni, aku buat untuk berbuka puasa..aku puasa ganti... pada 26.4.11......... tukang rasa kuah nya ailah aty , mak mertua, n abg....... sapa lagi.. alhamdulilah,rasanya MABELES'''berjam dok dapo.. aku buat mee rebus ni,coz aku sakit hati, bila aku mk n kat kedai yg org ckp sedap... tapi TAK SEDAP LANGSUNG''OUT''cittt... sakit hati aku... aku tk kisah harga, mahal pon.. tapi kalo rasanya mcm hampeh...nak je aku srh org tu mkn balik... rasa sendiri.. mcm ne le tekak derang ni, kalo kat KL, ke mkann nya rasa hampeh.. leh terima lagi.. ni perak..PERAK..babe...mee rebus aku.''''''kuah dia ''Daging, n tulang2 lembu... manyak sedap siot... hhehehhaaaa
penyudah nya aku yg mls.. nk buat kerja remeh2 ni buat sendiri.. n inilah hasilnya... terlior tak kome tengok??? ahaks.. perasan gila ni.. mcm le pndai masak..
pandai tak cerdik ye...wakakaakaa

ni,antara bhn2 yg aku buat, udang kertas goreng garing, kentang rebus n di goreng, taufu goreng, fish cake, telur rebus,, cucur, n special dia, cendawan tiram goreng, org lain tak buat..aku buat le weii.. tu pasal,''MABELES''hahahaa....................n PENAMBAH WANGI,daun sup n daun bawang, serta bawang goreng...berjam duduk dapo..weii.. smpai jemu.. nk sedap punya pasal..wat sendiri.. mls leh jadi rajin.. magic.. hheehe

No comments:

Post a Comment