Friday, February 11, 2011



kek coklat moist versi bakar n kukus...
aku sesaje mentry buat kek ni.. untuk huby n ank2 aku (aku tkt nk mkn lebih takut gemuk)
setelah aku buat ,eksperimen ternyata kek ni di buat dlm versi kukus lagi sedap, smooth, moist.. n gevus.... dr bakar wlpon yg versi bakar aku mngunakn butter n cream chese''
respi tak sama, ternyata hubby n ank2 ku mngemari yg kukus.... so tak sngka mnjadi.. sekali percubaan.. Alhamdulilah''' aku sesaje test kek ni coz.. aku dh mls nk mebuatakn mata mnjahit..
huby aku tak suka.. aku nmpk cengkung mcm mata panda coz asik mnjht...
tapi aku kalo ambil tmphn... kek sahaja.. coz senang n jimat masa aku...(mls nk ambil tmphn karipap, kuih limah, popia, n tepung dlm serta serimuka bnyk kerja) sesaje masak2 ni buat tmbh pndaptn.... untuk diriku sendiri..coz duit huby aku duit aku"" duit aku'' duit aku le'' hhaaaa..
masak tggl..30 mnt dh masak.. sennag kan??

No comments:

Post a Comment